Якщо ви думаєте, що організувати перерву на каву це швидка справа 30 хвилин, то доведеться вас переконати в зворотньому.

Розберемося із цим поступово і почнемо з початку – що ж мають на увазі, говорячи: “кава-брейк”. Кава-брейк – традиція, яка передбачає перерву на каву і легкі закуски, може мати місце на зустрічі в офісі, на семінарі, конференції, виставці, важливих зборах тощо.

Для організації такої перерви на каву, як би це не звучало, потрібна не тільки кава. Меню повинно мати приблизно такий вигляд:

  1. Кава (повинна бути як стандартна арабіка, так і розчинні напої, з кофеїном і без). Ви повинні враховувати смаки кожного гостя, не звертаючи увагу на те, що ви п’єте лише натуральну каву і не «розумієте розчинну»
  2. Чай (заварний, в пакетиках, чорний, фруктовий, зелений). Орієнтуємось на правило: чим більше різноманіття, тим краще. Може статися так, що всі питимуть звичайну каву і не доторкнуться до чаю, але право вибору, дає людям відчуття задоволення. Таким чином ви догодите більшій кількості людей
  3. Закуски (холодні закуски, випічка, десерти). Взагалі кількість закусок залежить як від тривалості перерви, так і від кількості гостей

Можна спробувати розрахувати необхідну кількість кави, чаю, закусок, гарячої води, посуду, цукру, або замінників, серветки і ще купу нюансів самостійно, але існує вірогідність в 90%, що у вас “розпухне” голова і ви схопите невеличкий нервовий зрив.

Найкращим варіантом буде скористатися послугою кейтерингу від LeOla, ціни якого приємно здивують, порівняно з тим, скільки б витратили ви, самостійно організовуючи захід. Розкажіть нам про подію, ознайомте з кількістю учасників, часом проведення і все.  Залежно від кількості гостей, може з’явитися потреба в додаткових послугах, що сплачуються окремо для прозорості співпраці. Наприклад, за умови замовлення «кава-брейку» для 20-ти осіб і вище, знадобиться один офіціант для прискорення процесу обслуговування.