Якщо ви думаєте, що організувати перерву на каву це швидка справа 30 хвилин, то доведеться вас переконати в зворотньому.
Розберемося із цим поступово і почнемо з початку – що ж мають на увазі, говорячи: “кава-брейк”. Кава-брейк – традиція, яка передбачає перерву на каву і легкі закуски, може мати місце на зустрічі в офісі, на семінарі, конференції, виставці, важливих зборах тощо.
Для організації такої перерви на каву, як би це не звучало, потрібна не тільки кава. Меню повинно мати приблизно такий вигляд:
- Кава (повинна бути як стандартна арабіка, так і розчинні напої, з кофеїном і без). Ви повинні враховувати смаки кожного гостя, не звертаючи увагу на те, що ви п’єте лише натуральну каву і не «розумієте розчинну»
- Чай (заварний, в пакетиках, чорний, фруктовий, зелений). Орієнтуємось на правило: чим більше різноманіття, тим краще. Може статися так, що всі питимуть звичайну каві і не доторкнуться до чаю, але право вибору, дає людям відчуття задоволення. Таким чином ви догодите більшій кількості людей
- Закуски (холодні закуски, випічка, десерти). Взагалі кількість закусок залежить як від тривалості перерви, так і від кількості гостей
Можна спробувати розрахувати необхідну кількість кави, чаю, закусок, гарячої води, посуду, цукру, або замінників, серветки і ще купу нюансів самостійно, але існує вірогідність в 90%, що у вас “розпухне” голова і ви схопите невеличкий нервовий зрив.
Найкращим варіантом буде скористатися послугою кейтерингу від LeOla, ціни якого приємно здивують, порівняно з тим, скільки б витратили ви, самостійно організовуючи захід. Розкажіть нам про подію, ознайомте з кількістю учасників, часом проведення і все. Залежно від кількості гостей, може з’явитися потреба в додаткових послугах, що сплачуються окремо для прозорості співпраці. Наприклад, за умови замовлення «кава-брейку» для 20-ти осіб і вище, знадобиться один офіціант для прискорення процесу обслуговування.