Плануєте виїзний захід, але не знаєте, як організувати харчування? Усе значно простіше, ніж вам здається. Адже завдяки послугам кейтерингу можна забезпечити харчуванням захід будь-якого формату та масштабу. Тому сьогодні ми поговоримо про кейтеринг як про важливу складову виїзного обслуговування.

ЩО Ж ТАКЕ КЕЙТЕРИНГ?

Часто слово «кейтеринг» збиває людей з пантелику, адже відсутнє його чітке розуміння. Більшість зупиняється на тому, що кейтеринг – це надання послуг громадського харчування на віддалених локаціях. Але насправді кейтеринг – це не лише приготування їжі, а й доставка, сервірування столів, обслуговування гостей і навіть оформлення та декорування місця проведення заходу.

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБЕН КЕЙТЕРИНГ?

Уявіть собі таку ситуацію: ви організували конференцію, гості починають збиратися в залі, заповнюючи вільні місця. Спікери виступають на сцені один за одним, гучно лунають оплески, публіка у захваті. Ви дивитесь у план заходу і розумієте, що прийшов час для перерви. Тож ви оголошуєте про це усім учасникам. Гості починають вставати зі своїх місць і шукають, де би вони могли випити чай або каву.

Звісно ж, якщо кава-перерва не була продумана завчасно, гості нічого не знайдуть. Зрештою, вам залишиться лише спостерігати як частина присутніх не знає куди себе подіти і ніяково лишається на своїх стільчиках, нервово позираючи на годинник, поки решта гостей квапливо збирається в найближче кафе, аби там швиденько щось перехопити.

Зрозуміло, що половина з них запізниться на другу частину заходу. А їхнє пересування по залу завадить наступним доповідачам. Довкола повний хаос, метушня, гуркіт, похмурі обличчя спікерів та гостей. Здається, це повний провал(

Саме тому на заходах і передбачені послуги кейтерингу. Адже кава-перерви або ж невеликі фуршети, які зазвичай супроводжують конференції, призначені не лише для того, щоб дати учасникам можливість поїсти та перепочити, але і для того, щоб тримати ситуацію під контролем на час перерви, а також, щоб таймінг заходу був чітко витриманий. Крім того, у присутніх складається позитивне враження про захід, організатори якого піклуються про своїх гостей та їхній комфорт.

ПЕРЕВАГИ КЕЙТЕРИНГУ

Перевага виїзного обслуговування – це широкі можливості по вибору місця проведення заходу. Конференц-зал, тераса, парк, озеро – яке б місце ви не обрали, завдяки кейтерингу організувати та провести його можна де завгодно. Крім того, на відміну від проведення заходів у закритих кафе або ресторанах, які пропонують відвідувачам конкретні позиції меню, кейтеринг – це сфера, де замовник за власним бажанням приймає участь у розробці всього переліку страв та напоїв.

ФОРМАТИ КЕЙТЕРИНГУ

Формат кейтерингу залежить від особливостей заходу, його цілей, тематики і багатьох інших факторів. Але з плином часу та розвитком цієї індустрії з’явилось кілька классичних форматів, які влаштовують найчастіше. Серед них: кава-перерви, фуршети, барбекю, коктейль, банкет, фуд бокс, виїзні весілля та інші.

Детальніше про кожен із форматів ми будемо розповідати у наступних публікаціях нашого блогу, а також в наших соц. мережах. Тому не забувайте слідкувати за оновленнями 😉

А наостанок, пропонуємо вам 3 правила кейтерингу, про які варто завжди пам’ятати:

ГНУЧКІСТЬ

Більшість компаній має стандартне меню під кожен тип заходу. Але LeOla наполягає на тому, що надзвичайно важливо враховувати індивідуальні побажання замовників.

СЕРВІС

Кейтеринг – не просто приготування їжі, а цілий комплекс послуг. Просто смачною їжею зараз нікого не здивуєш. Важливо, щоб компанія могла надати належну кількість обслуговуючого персоналу, увесь необхідний посуд, меблі, текстиль і т.д. Саме так, як роблять фахівці LeOla.

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

Часто замовники, не знаючи усіх нюансів організації, пропонують ідеї, які можуть зашкодити проведенню заходу. І тут не треба боятись відмовити або наполягти на затвердженому фаховому рішенні. Замовник, який піклується про свій захід, завжди радий довірити його професіоналам!

Кейтеринг – це інструмент, який робить захід успішним. Але детальніше про це ми поговоримо у наступних публікаціях. Успішних вам заходів!